Senior dossierbeheerder

Heb jij al enkele jaren ervaring als dossierbeheerder in een boekhoud- of accountantskantoor en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging of volgende stap in je carrière? Ben je op zoek naar een kantoor dat volop de kaart trekt van digitalisering? Dan is deze functie iets voor jou!

Als dossierbeheerder komt je terecht in een jong, dynamisch en sterk groeiend kantoor met een uitstekende reputatie en familiale sfeer. In het recent vernieuwd kantoorgebouw te midden van bos en groen in Aarschot kan jij uitgroeien tot een steunpilaar van het kantoor.

Jouw takenpakket als Senior Dossierbeheerder

  • Je bent verantwoordelijk voor de volledige opvolging en voorbereiding van de aan jou toegewezen dossiers (A tot Z).
  • Je staat in voor het opstellen van de balans, de jaarrekening en de bijhorende fiscale aangiften (personenbelasting, vennootschapsbelasting).
  • Je bent het aanspreekpunt voor de aan jou toegewezen dossiers en staat hen op professionele wijze bij met (fiscaal) advies.
  • Je ondersteunt de verdere groei van het kantoor vanuit je eigen kwaliteiten en interesses en je zorgt mee voor een vlotte dagdagelijkse werking van het kantoor.

Profiel

  • Je bent in het bezit van een Bachelor of een Master Accountancy-Fiscaliteit. Een aanvullend diploma fiscaliteit is een meerwaarde.
  • Je hebt minimaal drie jaar ervaring als dossierbeheerder in een boekhoud- of accountantskantoor.
  • Je bent momenteel reeds in het bezit van een titel, bent bezig met je IAB- of BIBF-stage of hebt de ambitie om die op korte termijn aan te vatten.
  • Je bent sociaalvaardig, positief ingesteld en leergierig.
  • Je bent proactief en neemt initiatief. Dit uit zich in jouw dossiers en in de manier waarop je jouw werk organiseert.

Aanbod

  • Een boeiende inhoudelijk uitdagende job met veel sociaal contact in een dynamisch en sterk groeiend kantoor. Het kantoorgebouw is gelegen op een unieke locatie die bovendien zowel met de wagen als met het openbaar vervoer vlot bereikbaar is.
  • Professionele ondersteuning door specialisten, transparante communicatie en een toegankelijke management.
  • Een competitief salaris met extralegale voordelen die in verhouding staan tot jouw opgebouwde ervaring.
  • De nodige flexibiliteit op vlak van werkuren.
  • Voldoende opleidingsmogelijkheden, zowel intern als extern, om jezelf verder te ontplooien en je carrière als specialist verder uit te bouwen.

Heb je interesse in bovenstaande vacature?
Neem dan zeker contact op met ons!
Stuur jouw cv naar jobs@dusonaccounting.be en wij nemen snel contact met jou op!

Elke kandidatuur wordt vanzelfsprekende vertrouwelijk behandeld door ons!